Skontaktuj się z nami
Odpowiemy na wszystkie Państwa pytania dotyczące usług oferowanych przez naszą firmę.
Prosimy o wypełnienie formularza. Skontaktujemy się z Państwem w ciągu 24h.
Szybki kontakt
801 011 473, 698366695 22 266 80 63, 33 486 91 27 tqmtc@tqmtc.pl 40208956 tqmtcpolskaPolityka prywatności
Polityka prywatości / Polityka plików cookies
Zapewniamy naszym Klientom pełne poszanowanie ich prywatności oraz ochronę ich danych osobowych.
Administratorem Państwa danych jest TQM Training & Consulting Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-682, przy ul Hoża 86/410, posługująca się numerem NIP 7010302284 oraz REGON 142968668. Od dnia 25.05.2018 jest możliwość skontaktowania się z osobami odpowiedzialnymi w TQM Training & Consulting Polska sp. z o.o. za Państwa dane za pośrednictwem adresu email: tqmtc@tqmtc.pl tel. (022) 266 80 64 fax. (022) 266 80 63
Dane będą przetwarzane w celu realizacji umów zawartych z TQM Training & Consulting Polska sp. z o.o. i obowiązków prawnych z nich wynikających, a także w celach informacyjnych i marketingowych związanych z usługami świadczonymi przez TQM Training & Consulting Polska sp. z o.o.
Jakie dane przetwarzamy?
TQM Training & Consulting Polska sp. z o.o.przetwarza następujące kategorie danych:
- dane kontaktowe;
- dane wymagane do identyfikacji na potrzeby realizacji usługi, wykonania usługi, wystawienia certyfikatów oraz faktury;
- dane potrzebne do dobrania dla Państwa odpowiedniej oferty marketingowej
Do czego będziemy używać Państwa danych osobowych?
- w celu realizacji działań wykonywanych na Państwa żądanie przed realizacją usługi,
- w celu zawarcia i wykonania usługi, którą zamówili Państwo w TQM Training & Consulting Polska sp. z o.o.
- w celu wykonania zamówienia / umowy zawartej z TQM Training & Consulting Polska sp. z o.o. na Państwa rzecz jako osoby trzeciej (art. 393 Kodeksu cywilnego), gdy stroną umowy jest inny podmiot,
- w celu wypełnienia obowiązku prawnego przez TQM Training & Consulting Polska sp. z o.o.
Dane te nie będą udostępniane innym podmiotom współpracującym z TQM Training & Consulting Polska sp. z o.o. bez Państwa wyraźnej zgody. Dane nie będą także profilowane w sposób zautomatyzowany, natomiast mogą być profilowane w celach marketingowych.
Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane:
1) dane osobowe przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora będą przechowywane przez czas wykonywania umowy przez okres niezbędny do:
a) obsługi reklamacji
b) zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących Administratorowi lub przeciwko Administratorowi
c) wypełnienia obowiązku prawnego Administratora (np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych);
d) dane osobowe przetwarzane na podstawie odrębnej zgody będą przechowywane do czasu jej odwołania.
Prawa osoby, której dotyczą dane osobowe:
1) prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, czyli prawo do uzyskania potwierdzenia czy Administrator przetwarza dane oraz informacji dotyczących takiego przetwarzania
2) prawo do sprostowania danych, jeżeli dane przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe lub niekompletne
3) prawo żądania od Administratora usunięcia danych
4) prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych
5) prawo do przenoszenia danych, czyli prawo do otrzymania dostarczonych Administratorowi danych osobowych oraz przesłania ich innemu administratorowi;
6) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (za wyjątkiem sytuacji, kiedy dane przetwarzane są na podstawie przepisów prawa i okres ich koniecznej archiwizacji nie upłynął)
7) prawo wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO
8) prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem)
9) prawo do uzyskania interwencji ludzkiej ze strony Administratora, wyrażenia własnego stanowiska i do zakwestionowania decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych.
Uprzejmie informujemy, że w dowolnym momencie macie Państwo prawo do żądania trwałego usunięcia swoich danych osobowych, ich skorygowania lub ograniczenia przetwarzania, a także wyrażenia sprzeciwu wobec ich dalszego przetwarzania w celach marketingowych. W takiej sytuacji wystarczy nas powiadomić o Państwa decyzji przesyłając wiadomość na adres e-mail: tqmtc@tqmtc.pllub tel. (022) 266 80 64
Powyższa wiadomość ma charakter jedynie informacyjny i nie jest wymagana z Państwa strony jakakolwiek reakcja. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem: tqmtc@tqmtc.pl
Polityka Plików „COOKIES”
W związku z udostępnianiem zawartości serwisów internetowych stosujemy pliki cookies, możemy także używać innych technologii o funkcjach podobnych lub tożsamych z cookies. Informacje zawarte poniżej, a dotyczące cookies mają zastosowanie również do innych podobnych technologii stosowanych w ramach naszych serwisów internetowych. Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu internetowego.
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
a) dostosowania zawartości stron serwisów internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych, na przykład wyświetlić serwis dostosowując jego parametry do charakterystyki urządzenia.
b) tworzenia statystyk, które pomagają nam analizować sposób interakcji użytkowników z serwisem.
c) dostarczania użytkownikom treści reklamowych dostosowanych do ich zainteresowań, w tym poprzez remarketing.
d) utrzymania sesji użytkownika serwisu internetowego, dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
Większość przeglądarek internetowych domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy naszych serwisów mogą dokonać w każdej chwili zmian ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika serwisu internetowego. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Niedokonanie zmiany ustawień w zakresie cookies oznacza, że będą one zamieszczone w urządzeniu końcowym użytkownika, a tym samym będziemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji.
Wyłączenie stosowania cookies może utrudnić korzystanie z niektórych usług w ramach naszych serwisów internetowych, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie opcji przyjmowania cookies nie powoduje natomiast braku możliwości czytania lub oglądania treści zamieszczanych w serwisach z zastrzeżeniem tych, dostępnych po zalogowaniu. Pliki cookies mogą być zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu internetowego oraz wykorzystywane przez współpracujących z serwisem reklamodawców, firmy badawcze oraz dostawców aplikacji multimedialnych.
ZAŁÓŻ KONTO
Zarejestruj się na naszej stronie, by uzyskać dostęp do opcji zaawansowanych.
ZALOGUJ SIĘ
Generator kodów QR
Strefa pracodawcy
Strefa pracodawcy jest obecnie w przygotowaniu. Zapraszamy wkrótce.